
Aboutوَ إِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَبِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُــوا الـــذِّكْرَوَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّاذِكْرٌ لِّلْعَالَمِینَ▀▄▀▄★▀▄▀▄★▀▄▀▄★اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبی ست،غمی نیست...همین انتظار رسیدن شب برایم كافی ست.ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخُدایا مَن مــــــــ ـــــــیدانَمتُو هـَــ ــم میدانــیکـه شُدَنــ ـــ ـــ ـــی نیستحَتـی اَگر مُعجِزه کُنــ ـــــــیباز هَم...او یِک آرِزوی ِمَحـــ ـــ ــــ ـــــال اَستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسخت است درک کردن دخــــــتری که غــــم هایـــش را خودش میـــداند و ...*یاد من باشد تنها هستم*......
ما را در سایت ...*یاد من باشد تنها هستم*... دنبال میکنید
برچسب: نقطه, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 3:54